Rádi vám poradíme: servis: 724 354 808 prodej: 377 222 813, 773 300 420
email: prodej@kolasilhavy.cz, reklamace@kolasilhavy.cz
Otevírací doba:
Po - pá: 9 - 17 h. OBJEDNÁNÍ NA SERVIS
So: 9 - 12 h.
Rádi vám poradíme: servis: 724 354 808 prodej: 377 222 813, 773 300 420
email: prodej@kolasilhavy.cz, reklamace@kolasilhavy.cz
Otevírací doba:
Po - pá: 9 - 17 h. OBJEDNÁNÍ NA SERVIS
So: 9 - 12 h.
Kontrola zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod) o nepřevzetí zásilky. V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.
Přijetí zboží na reklamaci
Na reklamaci přijato pouze kompletní zboží, s průvodní dokumentací. Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě http://www.ramala-silhavy.cz/ může být uplatněna pouze na adrese provozovny dodavatele: ŠILHAVÝ-RAMALA, Přemyslova 29, 301 00 Plzeň.
Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci:
•zboží bez předložení dokladu o koupi
•zboží poškozené přírodními živly jako je voda, oheň, blesk a podobně
•zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
•zboží mechanicky poškozené
•zboží poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
•zboží poškozené neodborným servisním zásahem
Na koho se obrátit?
Pokud potřebujete poradit s reklamací, případně se zeptat na stav a jakékoliv další informace, kontaktní osobou je Marek Šilhavý - tel. 377 222 813
Jak uplatnit reklamaci?
V případě, že zboží splňuje kriteria pro přijetí na reklamaci uvedená v bodě 3, postupujte prosím dle následujících instrukcí. Usnadníte práci nám a budeme se moci Vaší reklamaci věnovat a vyřídit ji v co nejkratším možném termínu.
V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, doporučujeme zásilku nepřevzít nebo jí s přepravní službou prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu.
V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání) a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, zašlete nám jej na adresu uvedenou v bodě 2 společně s průvodním dopisem s popisem vady. My uplatníme reklamaci u našeho dodavatele.
Náležitosti potřebné k reklamaci
•reklamované zboží zabalte a přiložte kopii daňového dokladu nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno
•přiložte podrobný popis vady výrobku
•vše zašlete na adresu uvedenou v bodě 2. Nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu
•napište jakým způsobem požadujete reklamaci vyřídit (oprava, výměna, vrácení platby)
Záruční doba je 24 měsíců, a to pro spotřebitele.
Internetový obchod Vaši reklamaci vyřídí do 30 dní, pokud nebude dohodnuto jinak.
Náklady na dopravu v přídadě oprávněné reklamace hradí prodejce, v případě neoprávněné reklamace hradí zákazník.
U kupujících – podnikatelů (nákupy uskutečněné s uvedením IČO) se neuplatní ustanovení občanského zákoníku týkající se ochrany spotřebitele, včetně lhůty 30 dnů pro vyřízení reklamace. Prodávající vyřizuje reklamace podnikatelů v přiměřené době s ohledem na povahu plnění a vady.
Souhlas s reklamačním řádem
Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.